вторник, 5 юли 2016 г.

Обърнато наобратно кенче кара потребителите да разклатят напитката


Orangina е от напитките, които трябва да разклатите, за да получите възможно най-добрия вкус. Въпреки че голямата част от рекламите на бранда за фокусирани около идеята за разклащането преди консумация изглежда, че когато започват да я произвеждат в кенчета този ритуал бива забравен от потребителите. Може би защото сме свиканали, че не трябва да разклащаме кенчетата.

Рекламист ми беше казал, че имаме слабост, която можем да превърнем в преимущество като кажем „Бутилката трябва да се разклати“, казва основателят на Orangina, Жан-Клауд Бетон в интервю от 2013 г.

За да реши казуса на бранда, френската агенция BETC измисля по-необичаен подход, а именно кенче, което е обърнато наопаки. По този начин те карат потребителите да обърнат кенчето, за да го отворят и същевременно разклащат напитката.

Вижте повече във видеото:


Автор: Емилия Милушева, Организатор Реклама в Miracle Works
Източник: Adweek