четвъртък, 7 юли 2016 г.

Джон Хегърти нарече чайката на Nivea “най-глупавото нещо, което е виждал“



Сър Джон Хегърти, който е сред основателите на лондонската рекламна агенция Bartle Bogle Hegarty, бе в журито на тазгодишния фестивал в Кан. Тази година в него се включиха голям брой забележителни кампании. Въпреки това, по време на пресконференцията по повод обявяването на печелившите, той започна не с тях, а именно с проекта на Nivea, изказвайки учудването си, че кампанията е успяла да стигне до фестивала.

Една кампания, която обсъждахме дълго и упорито беше летящата чайка на Nivea. Без съмнения, това беше една от кампаниите, които грабнаха вниманието ни... Големият проблем е, че децата на плажа нямат достатъчно слънцезащитен крем по себе си. Те тичат насам-натам и той се изтрива. Затова от Nivea са разработили чайка-робот, която лети над плажа и общо взето изхожда слънцезащитен крем от Nivea. Това, както разбирате, е нещо, което трябваше да приемем много сериозно,“ казва сър Хегърти.

След това добавя „това е най-глупавото нещо, което съм виждал през целия си живот. Наистина помислих, че Monty Python (британско комедийна група) са се събрали и са се включили във фестивала, за да проверят дали ще гласуваме за тях.“

Освен, че кампанията е доста смехотворна, то тя може да се окаже и опасна. Представете си какво би станало, ако чайката уцели очите на някое дете. Тогава едва ли някой ще се забавлява и радва на творението на Nivea.

Вижте кейс стъдито тук:


Емилия Милушева, Организатор Реклама
Източник: AgencySpy