понеделник, 20 юни 2016 г.

Утре Facebook пуска новата си услуга “Creative Hub”



Най-популярната социална мрежа в света с над 1.5 млрд. потребители, Facebook, ще представи нова онлайн платформа, която ще помага на агенциите и брандовете да извлекат по-големи ползи от мобилните си реклами.

Интерфейсът на услугата, която се очаква да бъде пусната утре, е направен така, че да дава възможност на рекламистите да преглеждат и тесват различни формати, подходящи за мобилна реклама, както във Facebook, така и в Instagram.

Creative Hub ще включва спецификации на рекламите, давайки достъп на криейтивите до кейс стъдита с най-добрите практики, както и съвети за ефективен дизайн за мобилни екрани.

„Преди това нямахме добро интерактивно работно място“ казва Марк Дарси, CCO във Facebook's Creative Shop. „Изграждането и експериментирането с различни форми за мобилни устройства е много важно. Важно е за нас като индустрия да го разберем.“

Той описва Creative Hub като „проявление около огромния растеж на мобилно потребление“ и казва още, че креативността е начин за достигане до растящия брой потребители на мобилни устройства.

В допълнение на новия си креативен интерфейс, Facebook представя и подобрение на своите услуги Canvas и Slideshow, правейки ги по-лесни за използване и създаване на кампании директно от смартфони.

Целта е да се помогне на маркетолозите да създават по-добри мобилни кампании за пазари, където потребителите основно използват мобилни устройства за достъп до интернет или за местата, където връзката е бавна, което изисква различен подход към видео рекламата.

„Ако дадена компания не стане експерт в мобилната реклама, то тя ще бъде в неизгодно конкурентно положение,“ казва Каролин Евърсон, Facebook's VP of global marketing solutions.
“Скоростта на навлизане на мобилни устройства е по-бърза от всичко, което сме виждали до сега и маркетолозите трябва да премислят своите бизнес модели“ добавя още тя.

Източник: WARC