Самият факт, че филм за пилета е промотиран с пилешки сандвич е достатъчно странен, но и боядисаните бургери създават неприятни асоциации у почитателите на хитовата продукция. Може би целта е била просто привличането на вниманието към веригата чрез нещо скандално, но истината е, че феновете реагират доста остро на сандвичите с изказвания като "изглежда отвратително". Това не е нито първият и вероятно няма и да е последният опит на китайския McDonald's да привлече вниманието към себе си чрез меко казано странните си бургери. Този път определено не им се е получило добре, но поне можем да си вземем поука от тях и винаги сериозно да обмисляме концепциите си, за да не изпадаме в подобни неприятни ситуации.
Бургерите "Naughty Green" и "Angry Red" на McDonald's Китай
Източник: Adweek
Няма коментари:
Публикуване на коментар