вторник, 7 юни 2016 г.

11 грешки при транспортната реклама, от които да си вземем поука


Транспортната реклама е често използвана от рекламодателите, тъй като успява да достигне до голям брой потенциални потребители на сравнително ниски цени. Някои от другите предимства на този вид реклама са:

- трудно е да се игнорира
- големите и цветни реклами привличат вниманието
- ефективност – рекламата бива показвана постоянно, докато превозното средство е навън
- предоставя възможност за гъвкавост – предлага се под различни форми и размери

Като посланици на бранда могат да бъдат използвани най-различни транспортни средства като автобуси, трамваи, тролейбуси, автомобили, мотори, цистерни, самолети и дори кораби и яхти. Независимо кое от тях ще бъде избрано е важно добре да се познават характеристиките на превозното средство, за да се избегнат нелепи грешки като показаните по-долу, които може да привлекат вниманието на потенциалните клиенти не по желания от рекламодателя начин.


1. Внимавайте с плъзгащите врати


















2. Някой не е помислил за дръжката на вратата















3. Трябва да се имат предвид всички подвижни части на превозното средство






















4. Някой не е взел под внимание местоположението на теглича

















5. Тук са забравили за капачката на резервоара
















6. Pendennis + плъзгаща врата =

















7. Едва ли търсеният ефект е точно този

















8. Пак тези плъзгащи врати






















9. И вратите на камионите може да ни изиграят лоша шега


































10. Когато навън е кално, а точно до гумите има реклама на гащи
















11. Каква точност, въпреки голямата площ!
















Автор: Емилия Милушева, Организатор Реклама