вторник, 21 юни 2016 г.

Тенденции във видео маркетинга



Най-новото проучване на Content Marketing Association (CMA) показва, че по-голямата част от маркетинг специалистите на съдържание вярват, че брандовете не инвестират достатъчно във видео съдържание и повече от половината от тях очакват да се увеличат разходите в тази област през следващата година.

Content Marketing Association е анкетирала 100 маркетинг експерта на високо ниво сред клиентите си, както и медийни агенции като Saatchi & Saatchi, Carat и PHD за своя доклад за видео съдържание за ангажиране.

То установи, че 58% от маркетьорите планират да увеличат дела на своите бюджети във видео съдържание в следващите 12 месеца; почти една трета са планирали увеличение до 50%.

В момента средно 78% от маркетьорите на съдържание казват, че влагат до една четвърт от маркетинговите бюджети във видео съдържание.

Над половината от анкетираните казват, че мобилния канал е техен основен канал за брандирано видео съдържание, а една трета от тях слагат мобилното съдържание като най-голямата зона на растеж за видео. То е плътно следвано от социалните медии (29%) и формата на кратко съдържание (24%).

YouTube все още води по важност за брандирано видео съдържание, но картината се променя, тъй като се харесват новите опции предлагани на търговците от Facebook, както и появата на живо стрийминг видео.

Clare Hill, управляващ директор на Content Marketing Association, предполага, че „бюджетите на видео съдържание ще имат "експоненциален растеж" през следващата година, като видеото ще продължава да се отличава с все по-голямо значение и стойност за брандовете".

Проучването също така констатира, че почти една трета от маркетьорите на съдържание смятат, че е възможно да се измерят ключови показатели (ROI) на брандираното видео съдържание, като основните гледания (31%), преминаване към действия (21%), продължителност на ангажираността (19%), завършени гледания (16%) и социално споделяне (14%).
Най-популярните категории за видео е развлекателния бизнес (43%), спортовете (18%) и търговията на дребно (16%).

Източник: CMA