вторник, 28 март 2017 г.

Как марките се насочват към бизнес туристите



Туристическите марки обикновено се фокусират върху туристи, които търсят приключение и бягство от ежедневието.
Но какво да кажем за онези, които търсят основно удобство и комфорт?
Според проучване на Booking.com, 93% от бизнес пътниците се чувстват стресирани в някакъв период от пътуването. От планирането на управлението на разходите до работата, която трябва да се свърши, има цял куп неприятности, които вървят ръка за ръка с корпоративните пътувания. За марките, тези пътници са уникална възможност.
Благодарение на дълбоките джобове на корпоративните фирми, бюджетите често са значителни. Също така приятното пътуване може да доведе до множество такива фирми, а бизнес пътуванията да се окажат доходоносен пазар.
Ето и някои марки, които са допринесли за него.

Airbnb
Програмата „Airbnb за бизнес” стартира през 2015г. Тя улавя интереса си от корпоративните туристи, показвайки колко популярна алтернатива могат да бъдат те.
Услугата дава възможност на компаниите да интегрират своите бизнес пътувания, като им се предоставя информация къде се намират служителите им и колко харчат. Скоро Airbnb въведе функция, която позволява на служителите да поръчват от името на колегите си, като услугата дори е по-опростена.
Компанията разбира се насърчава по-дълъг престой и групови пътувания, дори предлагат £40 допълнителен туристически кредит, с цел да се насърчат по-високите разходи.

Booking.com
Един на петима използват Booking.com за бизнес пътувания, затова не случайно марката реши да стартира своя собствена платформа с тях. Създадена е да направи търсенето и планирането по-лесно от всякога.
След регистрацията, потребителите могат да филтрират в търсачката „бизнес интереси” фитнес център или безплатно анулиране. Разликата в тази платформа е, че управителите на компаниите или администраторите могат да координират плановете си. Предполага се, че марката ще започне да предлага бизнес оферти за полети, въпреки че все още няма признаци за това.

STA
STA стартира марка за бизнес пътуване, за да насочи желанието на младите хора да комбинират бизнес и удоволствие.
Наред с младите хора, започващи свой собствен бизнес и студентите, пътуващи за стажове или първите си работни места, марката е насочена и към хора, които искат да отидат на почивка в края на работното си пътуване.
78% от поколението избира вълнуващото преживяване пред притежанието на нещо. Това е добър знак за STA и помага на марката да остане свързана с младите хора, докато те се движат на работното си място.

Marriot
Хотелите Marriot’s Renaissance наскоро започнаха нова кампания, свързана с това Нарича се ‘The Navigator’s Table’ и е насочена към съвременния бизнес пътуващ – любопитния човек, който иска да получи колкото е възможно повече от бизнес пътуването си.
Честотата, с която пътуват служителите, до голяма степен е причината за този пазарен тласък. За голяма хотелска верига като Marriot, един единствен „автентичен опит” може да доведе до множество и повторни резервации в бъдеще – достатъчна причина да се обърне повече внимание на този бранш.

Автор:
Симона Петрова
Стажант Маркетинг