четвъртък, 23 март 2017 г.

Четири дигитални приоритети за търговците за 2017 година (част 2)



Определянето на целевата група и персонализирането оглавяват върха на класацията за приоритети

Докато другите сектори поставят на пиедестал фактори, като социално медийна ангажираност и маркетингово съдържание, определянето на целевата група и персонализацията в момента оглавяват класацията за приоритети на търговците с 33% (Фиг 4). Те са и препоръчани за един от трите основни ключови дейности върху, които се фокусират търговците.
Чрез персонализацията, търговците успяват да осигурят по-голяма автентичност, релевантност и незабравимо преживяване за потребителите си, като по този начин увеличават и вероятността от повторни покупки и лоялност към марката.
В резултат на това можем да забележим, как бюджетите се увеличават и 57% от търговците  планират бъдещи инвестиции в персонализацията през 2017 година.



Разбиране на мобилните потребители

Отчетените извършени продажби на дребно във Великобритания достигат 133 билиона паунда за 2016 година, като главна заслуга имат мобилните компании.За търговците, въпреки това, все по-често става въпрос как мобилността би могла да бъде използвана във всеобхватна потребителска стратегия за пътуване и опознаване на марката, вместо да бъде самостоятелна тема, която да се бори за вниманието и бюджета.

Фигура  8 демонстрира, колко важно е компаниите да успеят да разберат пътя през, който минават потребителите,  особено от гледна точка на това как търсят и как купуват продукти през своите смартфони.75% от продавачите вече се съгласяват с това, колко е важно взимането на всички допирни точки под внимание, когато става въпрос за „картографиране на пътуването на потребителите“  при онлайн и офлайн режим  на работа.


Стажант реклама
Елена Траянова
Miracle Works
Източник: Econsultancy