Докато трудно
преодолимите традиционни начини на управление движат маркетинговата активност,
за много от търговците начинът да стигнат до дигитална зрялост е също с
нарастваща важност.
Фиг. 1 показва,
че 48% от търговците заявяват, че дигиталността превзема голяма част от тяхните
маркетингови дейности, докато при останалите сектори той е 46%.
Проникване на AR
и VR
Когато стане въпрос как търговците планират да се разграничат
от конкуренцията, 34% цитират, че да
направиш преживяването достатъчно забавно и ценно, се свързва с други фактори като обслужване
на клиенти и качеството на продуктите.28% от търговците
също твърдят, че VR и AR са едни от най-вълнуващите и перспективни
подходи до 2020 година, като много от тях приемат технологията за начин на
забаление и уникално потребителко преживяване. Дали това е виртуална съблекалня
или оналйн chatbot,
технолгията се използва, за да засили връзките си с потребителите.
В заключение,
докато се предвижда технолигичните моди да доминират, еволюцията на търговците
в следващите 5 години, ще продължават да следят как те ще интегрират успешно
този дългосрочен модел на „човешко-центриран дизайн”.
Стажант реклама
Елена Траянова
Miracle Works
Елена Траянова
Miracle Works
Източник: Econsultancy
Няма коментари:
Публикуване на коментар