вторник, 21 март 2017 г.

Четири дигитални приоритети за търговците за 2017 година (част 1)


Според последни проучвания, мобилните компании отичита 41 % скок в продажбите през миналата Коледа. Предсказуем е и фактът, че има покачване в продажбите на смартфони, което се очаква да бъде ключовата тема за фокусиране на марктолозите за година напред.Разбира се, това да бъдеш пригоден за мобилни устройсва не е единственият приоритет. Последният отчет на Econsultancy за Дигитални моди в продажбите, беше публикуван във връзка с Adobe, които отразяват как търговците се стремят да подобрят познанията на клиентите като цяло.Тук са представени 4 ключови схеми, които да подчертаят, кое е най-високо приоритетно за търговците през 2017 година.


Стремеж за бъдещ номер едно в дигиталността

Докато трудно преодолимите традиционни начини на управление движат маркетинговата активност, за много от търговците начинът да стигнат до дигитална зрялост е също с нарастваща важност.
Фиг. 1 показва, че 48% от търговците заявяват, че дигиталността превзема голяма част от тяхните маркетингови дейности, докато при останалите сектори той е  46%.
Същевременно, 16% от търговците заявяват, че дигиталността обзема всичките им маркетингови дейности. Въпреки, че тази цифра все още продължава да е доста ниска, в сравнение с другите сектори (като медията или хазартните игри)  това оказва влияние за покачване на познаваемостта, в която силния дигитален елемент подпомага допълнително офлайн кампаниите, като телевизионни реклами или директните имейли.



Проникване на AR и VR

Когато стане  въпрос как търговците планират да се разграничат от конкуренцията, 34%  цитират, че да направиш преживяването достатъчно забавно и ценно, се свързва с други фактори като обслужване на клиенти и качеството на продуктите.28% от търговците също твърдят, че VR и AR са едни от най-вълнуващите и перспективни подходи до 2020 година, като много от тях приемат технологията за начин на забаление и уникално потребителко преживяване. Дали това е виртуална съблекалня или оналйн chatbot, технолгията се използва, за да засили връзките си с потребителите.
В заключение, докато се предвижда технолигичните моди да доминират, еволюцията на търговците в следващите 5 години, ще продължават да следят как те ще интегрират успешно този дългосрочен модел на „човешко-центриран дизайн”.

Стажант реклама
Елена Траянова
Miracle Works
Източник: Econsultancy