сряда, 21 декември 2016 г.

HotelTonight: една по-различна празнична кампания

Коледа е семеен празник и съвсем разбираемо повечето рекламни кампании залагат на радостта от събирането с близки хора. HotelTonight обаче, решават да погледнат нещата от по-различен ъгъл, а именно - понякога не сме толкова щастливи когато се събираме с цялата си фамилия.

Кампанията на мобилното приложение, което служи за резервации на стаи в последния момент, показва реалността зад много семейни сбирки. Дори и не всеки от нас да иска да го признае, вероятно имаме поне по един досаден роднина, с който предпочитаме да не прекарваме прекалено дълго време.

Въпреки че кампанията е замислена за Деня на благодарността (25.11), тя продължава да е актуална и за коледните празници

Ето и 3 причини защо кампанията е ефективна:

1. Нестандартна е
HotelTonight не се съсредоточава върху тендециите за вдъхновяващ контент свързан с пътуванията. Вместо това смело поема в различна посока. Кампанията им "Visit, don't stay" ("Посетете, не оставайте") е базирана на простичката идея, че има доста хора, които не искат да седят с роднините си на Коледа. За кампанията те създават различни варианти на забавни принтове и видеа, илюстриращи причините това да е така.

"Анти семейната" кампания успява да промотира по един забавен начин обещанието на бранда за стая по всяко време, когато имате нужда.





2. Ангажира потребителите
Освен забавните принтове, HotelTonight насочва усилията си и към ангажиране на потребителите в социалните медии с игра. За да се включат потребителите трябва да обяснят своите причини, поради които не желаят да остават в къщата на роднини за празниците. Най-добрите печелят кредити, които могат да използват в мобилното приложение.


3. Създава нещо запомнящо се
Докато другите брандове използват подход, базиран на идеята за спонтанност и приключения или весели семейни сбирки, HotelTonight се фокусира върху хумора. Той им помага да се отличат сред конкурентите, които рекламират от години.

Вижте и видеата от кампанията, които без много думи успяват добре да представят защо е по-добре да посетим, без да оставаме:





Какво мислите вие за кампанията?

Източник: Econsultancy