вторник, 16 август 2016 г.

Защо рекламата с Майкъл Фелпс е един от най-споделяните олимпийски рекламни клипове?


 
Освен, че печели златни медали, Майкъл Фелпс помага и на бранда Under Armour да постигне завидни резултати с рекламния си клип Rule Yourself. В него можем да се докоснем до света на атлета зад светлините на прожекторите и да добием бегла представа за трудностите, през които той преминава, за да постигне високите си резултати.

Rule Yourself е вторият най-споделян олимпийски спот за 2016 г. след този на параолимпийските игри - We are superhumans. Освен това той заема пето място в класацията на най-споделяните олимпийски реклами на всички времена.

На какво се дължи този успех?

Рекламата се справя толкова успешно, тъй като успява да предизвиква точните емоции в таргет аудиторията си - мъже на възраст от 18 до 34 години. Клипът показва на зрителите интензивния тренировъчен процес на атлета и по този начин предизвиква вдъхновение сред 47% от всички зрители и 68% от таргета.

Освен вдъхновение, рекламата е успяла да предизвика изумление, щастие и изненада – всички ключови емоции, нужни за ангажирането на младата аудитория, според Unruly.

Другото нещо, което изиграва важна роля за популярността на клипа е автентичността. Според Unruly ¾ от потребителите могат да загубят вяра в бранда, ако рекламата няма автентично излъчване.

Тук можете да видите и самата реклама с Майкъл Фелпс:


А вие бихте ли я споделили?

Автор: Емилия Милушева, Организатор Реклама в Miracle Works
Източник: Adweek