четвъртък, 18 август 2016 г.

Златното предизвикателство на олимпийския рекордьор Боб Биймън


През 1968 г., американецът Боб Биймън успява да скочи 8.9 метра и поставя световен рекорд, който 48 години остава ненадминат. Тази година той подканва атлетите да подобрят постижението му.

Така нареченото „златно предизвикателство“ е нов рекламен клип на агенцията Crispin Porter + Bogusky Brazil за кампанията, насочена към любителите на бира - #WeAllLoveBeer.

Във видеото няма да видите лого на определен бранд, тъй като целта му не е да рекламира точно определена бира. То по-скоро бива описано като "движение за споделяне на истории и любопитни неща за бирата". Целта му е да покаже на хората, че бирата може да е част от балансиран лайфстайл.

Рекламното видео можете да гледате тук:


И тази година обаче, никой не успя да подобри рекорда на Бийман. Затова сайта WeAllLoveBeer.com отброява дните до следващите олимпийски игри с надежда да се появи атлет, който да спечели златното предизвикателство.

Автор: Емилия Милушева, Организатор Реклама в Miracle Works
Източник: Adweek