Взимането на решение за бранд екстеншън (разширение на марката) не е лесна работа. Въпросът не е само да се направи нов продукт и да се сложи логото на главния бранд. За да бъде успешен екстеншъна, той трябва да пасва и добре да се връзва с основния продукт. Дали примерите по-долу се справят с тази задача? Някои от тях да, други не. Но пък всички те са неочаквани и любопитни. Ето ги и тях:
1. Кисело мляко Cosmopolitan
От Cosmopolitan са направили странна връзка между читателите им, които четат тяхното списание заради секс съветите им и фетиша към млечните продукти. Явно това не сработва добре и продуктът е изтеглен от пазара след 18-месечно съществуване.
2. Замразени храни от Colgate
3. Женски парфюм Zippo
5. Гланцове за устни на Coca Cola
Нещо необичайно и от бранда, чието лого сме свикнали да виждаме предимно върху химикалки и самобръсначки.
7. Барбекю сос Jack Daniels
Jack Daniels не само имат и свой собствен барбекю сос. Всяка година те организират най-престижното барбекю състезание в света “Jack Daniel’s World Invitational Barbecue Championships”. То се провежда в Линчбърг и събира десетки отбори от целия свят в едно по-необичайно състезание.
Според вас кои от посочените примери са добри попадения?
Автор: Емилия Милушева, Организатор Реклама в Miracle Works
Няма коментари:
Публикуване на коментар