Тъкмо навреме за летните олимпийски игри, които започват този петък, Google изпраща 15 от своите YouTube звезди в Рио. Те ще имат задачата да заснемат различни части от игрите, както и други събития, случващи се в града. Част от участващите в този проект YouTube знаменитости са Liza Koshy, Brodie Smith, Ben Brown, Caeli, Chloe Morello and Felipe Castanhari.
В допълнение, Google ще заснемат и 360-градусово видео на Олимпийския парк в Рио, което ще помогне на хората да разгледат и да усетят част от атмосферата там.
За тези, които искат да следят стриктно всичко случващо се, Google стартира начин за намиране на Олимпийската програма директно от Google Search. Освен това ще бъде включена и информация за атлетите, както и за спечелените медали. Потребителите на мобилното приложение на Google ще могат да включат автоматични ъпдейти за игрите и за атлетите, които ги печелят.
Прогнозите сочат, че тазгодишните игри ще бъдат най-гледаните онлайн до сега. През изминалата година, потребителите на YouTube са прекарали време, равняващо се на 23,000 години, в гледане на видеа свързани с Олимпийските игри. Според Кристоф Хеймес, директор „Новини и спортни партньорства“ в Google, почти 2/3 от тези гледания са били на мобилни устройства.
Източник: Adweek
В допълнение, Google ще заснемат и 360-градусово видео на Олимпийския парк в Рио, което ще помогне на хората да разгледат и да усетят част от атмосферата там.
За тези, които искат да следят стриктно всичко случващо се, Google стартира начин за намиране на Олимпийската програма директно от Google Search. Освен това ще бъде включена и информация за атлетите, както и за спечелените медали. Потребителите на мобилното приложение на Google ще могат да включат автоматични ъпдейти за игрите и за атлетите, които ги печелят.
Прогнозите сочат, че тазгодишните игри ще бъдат най-гледаните онлайн до сега. През изминалата година, потребителите на YouTube са прекарали време, равняващо се на 23,000 години, в гледане на видеа свързани с Олимпийските игри. Според Кристоф Хеймес, директор „Новини и спортни партньорства“ в Google, почти 2/3 от тези гледания са били на мобилни устройства.
Източник: Adweek
Няма коментари:
Публикуване на коментар