„Имейлът има най-високата възвращаемост от инвестицията (ROI)
спрямо всеки наличен маркетингов канал“ - гласи скорошното проучване на
VentureBeat. Ако обаче не изпращате кампании, които са подходящи за Вашите
абонати, има много малка вероятност те да кликнат върху уеб сайта Ви и да
извършат някаква покупка.
Ето тук идва и имейл персонализацията. Проучванията в тази област показват, че специалистите по
маркетинг, които използват персонализацията, за да направят своите имейли
по-подходящи, не само получават 2,5 пъти по-висока честота на кликвания, но
също генерират и 6 пъти повече продажби от своите кампании. Те създават чувство
на специалност и значимост в техните потребители.
Вижте няколко интересни примера за имейл
персонализация от фирми на българския пазар:
Автор:
Денислав Миланов,
Стажант Маркетинг, Miracle Works
Няма коментари:
Публикуване на коментар