четвъртък, 19 януари 2017 г.

[2017] Топ 4 тенденции в имейл маркетинга


Всички знаем, че имейл маркетингът може да ни донесе сериозна възвръщаемост на инвестициите. Както всички други видове маркетинг обаче и той постоянно се променя. За да ви помогнем да сте в крак с новостите при имейл маркетинга, както и да продължавате да извличате максимални резултати от него, сме ви подготвили 4 топ тенденции за тази година:

1. Интерактивни имейли
Интерактивните имейли предлагат опции, които обикновено се намират на лендинг страниците, директно в пощенската кутия на потребителите. Например това може да е вградено меню на ресторант, каросел с картинки, въпросници, бутон за добавяне на продукт към карта и т.н. Добавянето на повече интерактивност вътре в самото съобщение има потенциала да увеличи ангажираността със съдържанието. При този вид имейли съществуват и две основни неща, които ограничават по-широката му употреба. На първо място това е техническата част. Въпреки че повече от 2/3 от имейл клиентите поддържат подобни функции, има и такива, които биха имали проблем с употребата им. Затова трябва да се измисли по-различен подход към тези, които не поддържат интерактивни имейли.
Вторият проблем е, че ще сa нужни нови метрики, с които да се измерва ангажираността вътре в съобщенията.

2. Оптимизация за мобилни устройства
Тъй като 53% от имейлите биват отваряни на мобилни устройства (като този процент расте всяка година) вече не е само препоръчително имейлите ви да изглеждат добре на всякакви устройства, а е абсолютно задължително. [Campaign Monitor]
Трябва да имате предвид, че проучванията сочат, че 75% от абонатите биха изтрили имейли, които не изглеждат добре на мобилни устройства. Затова е добре да тествате как ще се визуализира съобщението ви на различните екрани и да нанесете корекции предварително, ако има нужда.

3. Важността на изображенията и видеата
Проучване на Skyword е открило, че общият брой на разглежданията на съдържанието им нараства до 94%, когато бъде включено поне едно изображение. Защо това е така? Изображенията привличат окото и карат хората да спрат за момент и да се замислят. Ако изображението е достатъчно добро и грабне вниманието им, шансът да прочетат съобщението сериозно се увеличава.

Заедно с изображенията, видеото също е сред предпочитаните форми на комуникация. Хората са 10 пъти по-склонни да се ангажират, споделят и да коментират видео съдържание, в сравнение с който и да е друг тип съдържание. [Content Marketing Institute] Дори според проучвания, включването на думата „видео“ в темата на имейла може да повиши процента на отваряне с до 19% , a кликванията вътре с до 65%. [invodo]

4. Качество > количество
В днешното забързано ежедневие е важно да умеете да кажете нещата кратко, интересно и ясно. Ако искате да предоставите повече информация по темата можете да напишете статия в блога си например, и да вмъкнете бутон, водещ към поста в имейл съобщението ви.

А какво според вас ще е водещо в имейл маркетинга през 2017 година?
 
Източник: Digital Doughnut