Огромният китайски онлайн магазин Alibaba си е поставил за цел да подобри рекордите по продажби със своя шопинг фестивал, наречен “Singles’ day”. Маркетинг директорът на компанията смята да превърне събитието в нещо толкова голямо, колкото е Коледа или Китайската нова година.
Alibaba пусна своя глобален шопинг фестивал на 11.11 с гала събитие с участието на баскетболната легенда Коби Брайънт, английският футболист Дейвид Бекъм и американската поп група One Republic.
Компанията казва, че продажбите през първите 12 часа са достигнали $12.1 млрд., $1млрд. е бил направен още първите 5 минути, а докладите сочат, че общите продажби могат да достигнат $20млрд. тази година.
В интервю с The Drum преди официалния старт на фестивала, Маркетинг директорът на компанията, Крис Тънг, казва че компанията планира да вдигне нивото на събитието като се концентрира върху подобряване на потребителското изживяване. Това ще бъде постигнато със създаването на платформа за световни брандове и иновативна технология, като виртуална и добавена реалност.
Например на потребителите ще се даде възможност да посещават виртуалните магазини на западните марки, които са партньори на компанията.
Тънг споделя, че ключов елемент от неговата стратегия да направи събитието международно е правилното използване на технологията, така че пазаруването да бъде свързвано със семейно забавление и развлечение.
„Ние правим нещо доста иновативно. От маркетингова гледна точка, това е много ангажираща интеграция на забавление и пазаруване,“ казва Тънг.
Според Маркетинг директорът „не трябва да има граница между забавлението и пазаруването“.
Източник: Warc
Няма коментари:
Публикуване на коментар