Достъпът до безплатен интернет
може и да ви се вижда дребен детайл, но е възможно той да се окаже изключително
полезен за вашия бизнес. Ето и по-важните му предимства:
1. Задоволяване на нуждата от информация
Според проучване на SessionM 90%
от потребителите използват смартфона си, докато пазаруват в магазина. 48.4% от
тях използват мобилните си устройства, за да потърсят информация за продукта, а
42% проверяват за отзиви онлайн.
Едно бързо търсене с Google може
да подпомогне потребителите да вземат решение за покупка, уверявайки се, че
продуктът отговаря на техните изисквания. По данни на Retailing Today
81% от купувачите правят онлайн проучване преди да направят големи покупки.
2. Повече време, прекарано в търговския обект
Безплатният интернет кара потребителите да прекарват повече време във вашия търговски обект. По-важното в случая обаче е, че 50% от бизнесите отчитат по-високи продажби в резултат на това. [devicescape]
2. Повече време, прекарано в търговския обект
Безплатният интернет кара потребителите да прекарват повече време във вашия търговски обект. По-важното в случая обаче е, че 50% от бизнесите отчитат по-високи продажби в резултат на това. [devicescape]
4. Привличане на клиенти
Безплатният wi-fi може да привлече допълнителни потребители към вашия търговски обект, тъй като голяма част от тях търсят място с безплатен достъп до мрежата.
5. Още един канал за реклама
Друг много важен момент за вашия бизнес е възможността за създаване на персонализирани лендинг страници, промотиращи вашия бизнес, които да се показват на потребителите при свързване с интернет. По този начин можете да представите на клиентите си актуална оферта или просто да ги приветствате с добре дошли.
6. Бази данни
Безплатният wi-fi може да привлече допълнителни потребители към вашия търговски обект, тъй като голяма част от тях търсят място с безплатен достъп до мрежата.
5. Още един канал за реклама
Друг много важен момент за вашия бизнес е възможността за създаване на персонализирани лендинг страници, промотиращи вашия бизнес, които да се показват на потребителите при свързване с интернет. По този начин можете да представите на клиентите си актуална оферта или просто да ги приветствате с добре дошли.
6. Бази данни
И не на последно място по важност - събиране на бази данни. Тъй като много потребители биха разменили имейл адреса си за безплатен достъп до интернет, това ви дава добра възможност след това да им изпращате талони за намаления, оферти или друга информация, засягаща бизнеса ви. Освен това можете да им изпращате и кратки анкети, за да разберете какво им е харесало и какво можете да подобрите във вашия търговски обект.
Автор: Емилия Милушева, Организатор Реклама в Miracle Works
Автор: Емилия Милушева, Организатор Реклама в Miracle Works
Няма коментари:
Публикуване на коментар