сряда, 1 август 2018 г.

Предизвикателството да вдъхновяваш потребителите на храни с Тенис



Предизвикателството да победиш и да покориш нови области, остава пред всички звезди. Все по-често виждаме тенис звезди като рекламни лица на известни храни. Така на пример марката Barilla залага на Federer. Според маркетингови проучвания, когато аудиторията вижда известен и успешен спортист, марката или определената храна става подсъзнателно любими. Barilla залагат рекламата на своя продукт Pesto на световно известния тенисист, който ще го популяризира навсякъде по света.



Като рекламно лице на храна виждаме и амбициозният български тенисист Григор Димитров. Известната марка сладолед избира за свое рекламно лице българския тенисист. Тези реклами използват съчетанието на цветове, картина и тенис уменията на звездите, за да направят продукта разпознаваем и любим.



Автор: Венелин Димитров
Стажант Маркетингови комуникации
.