Световните компании все повече обичат да използват за
представянето на своите продукти любими актьори. С професията си те неизбежно
стоят на публично място. Но когато станат лице на определен продукт, те привличат повече внимание сред целевите групи
и повишават ефективността на компанията. На това залага и унгарската фирма Hell Energy, производител на
любимата енергийна напитка. В началото на 2018 г. една от най-големите
холивудски звезди, Брус Уилис, подписва договор с марката Hell Energy Energy
Drink. Както споделя маркетинг директорът на фирмата, марката и звездата застават в центъра на
вниманието, оставяйки в миналото класически стереотипи, свързани с енергийни
напитки като мощни автомобили, скорост или хора, които се забавляват. Hell
Energy представлява динамична енергия, сила и качество и екшън героят Брус
Уилис въплъщава тези ценности. Той е
известен в целия свят и името му е гаранция за най-високо качество. По този
начин Hell Energy се превърна в първата унгарска марка с рекламен договор със
звезда от Холивуд .
На целевата група трябва да се предложи нещо ново, което
означава необходимост от нови маркетингови действия. Много добри примери за
това са рекламите, излъчени в Super Bowl. Тук публиката е замесена и изненадана
от вълнуващи истории, а холивудският актьор Дани Де Вито става рекламно лице на
марката бонбони M&M. Той е човешката версия на M&M, което е неочаквано за зрителя, но види ли се веднъж
– няма как да не допадне. Любимият на всички поколения актьор заема мястото на
бонбона Ред в забавната реклама в най-голямата телевизионна платформа на
годината – Super Bowl. Рекламодателите внимават какви послания ще покажат в нея. Клиентът истински се забавлява, но не
осъзнава, че задължително трябва да има този продукт. Така например с очакване от 100 милиона
зрители тази година, NBC взима по над 5 млн. долара на всеки 30-секунден
рекламен спот в тази платформа.
Холивудските актьори използват своята интуиция и своя
творчески импулс, за да представят не само продукти на големи фирми, но и
известни хора на изкуството. Така например Антонио Бандерас се превръща в гения
Пикасо във вторият сезон на сериала на National Geographic - "Геният".
Той превежда зрителите през живота на Пикасо и така разбират, че зад цялата история
има още нещо.
С обвързването на продукти с известни холивудски актьори, те
се задържат трайно в паметта на клиентите и се създават предпоставки за високи
продажби. С това знание маркетинговите кампании могат да бъдат оптимизирани, а
продуктите широко продавани.
Автор: Венелин Димитров
Стажант Маркетингови комуникации
Is the game free in the game of Happyluke?
ОтговорИзтриванеIn my opinion the game of happiness rb88 is not one of the best. Therefore, it's not a happyluke good game. The game 1xbet is one which is very different from most other games.