вторник, 24 юли 2018 г.

Световните марки и футболните страсти




Kак по-ефективно да представим нашите творческите идеи и да задържим вниманието на аудиторията сред безкрайното разнообразие от цифрови канали, е предизвикателството пред големи маркетингови и рекламни агенции. Креативността и точните послания могат да бъдат отговора на тези въпроси.
Световни марки залагат на послания, свързани с най-големите футболни събития през 2018г. Тук ще ви представим три от най-добрите реклами за Световното по футбол 2018г.. 

„Творчеството променя света“ е мотото на най-новата реклама на Адидас. Това е най-добата реклама 2018г. за Световната купа на ФИФА. Творчеството излиза извън терена. Във всеки аспект на спортната култура творчеството е отговорът за всеки, който търси продуктите на Адидас.
https://www.youtube.com/watch?v=eOqjdlGYVwI



В рекламите световните марки използват посланията директно към хора от различни групи. Вместо едно съобщение за всички, съобщенията се персонализират и могат да бъдат доставени до конкретна аудитория, на която може да се окаже по-голямо въздействие. Такива са феновете на футбола. На това залага и една от последните си реклами Кока-Кола, която е номер 1 в класациите. Марката обединява хората, независимо от националността.
Ако вярното послание за ангажиране на аудиторията е ключова част от стратегията за представяне, то цвета и изображението са другото добро съдържание на марката и маркетинг влиянието. Едно от основните неща, на които залагат маркетинговите и рекламни агенции е цвета. Той може да повлияе на настроението ни, преди да прочетем заглавие или да гледаме рекламата. Ярките енергични цветове ни дават настроение, топлите цветове предлагат прегръдка, а смелите цветове внушават увереност. Рекламните послания могат да използват цветове, за да създадат смислена и чувствителна връзка между марката и нейната аудитория – футболните фенове.
https://www.youtube.com/watch?v=QFRipVG_03M



Чрез наслагване на изображения с леко прозрачност може да се постигне дълбочина на тон и на размерите. Видеото се превърна в почти автоматично добавяне към всяка кампания. С толкова много места за гледане на онлайн реклама и безкрайните начини, по които кампанията може да се преведе във видеоклип, рекламодателите непрекъснато проучват и внедряват използването на този вид реклама и през 2018 г.  На това се залага в рекламата на Световното футболно първенство в Русия.



Тези компании са издигнали рекламата на друго ниво, като са създали отлични реклами. Те правят неща, които пресичат културата и решават проблемите на бизнеса. Съчетаването на творчеството с ефективността е специалността на тези реклами.

Автор: Венелин Димитров 

Стажант Маркетингови комуникации

Няма коментари:

Публикуване на коментар