Kак по-ефективно
да представим нашите творческите идеи и да задържим вниманието на аудиторията сред
безкрайното разнообразие от цифрови канали, е предизвикателството пред големи
маркетингови и рекламни агенции. Креативността и точните послания могат да
бъдат отговора на тези въпроси.
Световни марки залагат на послания, свързани с най-големите
футболни събития през 2018г. Тук ще ви представим три от най-добрите реклами за Световното по футбол 2018г..
„Творчеството променя света“ е мотото на най-новата реклама
на Адидас. Това е най-добата реклама 2018г. за Световната купа на ФИФА. Творчеството
излиза извън терена. Във всеки аспект на спортната култура творчеството е
отговорът за всеки, който търси продуктите на Адидас.
https://www.youtube.com/watch?v=eOqjdlGYVwI
В рекламите световните марки използват посланията директно
към хора от различни групи. Вместо едно съобщение за всички, съобщенията се
персонализират и могат да бъдат доставени до конкретна аудитория, на която може
да се окаже по-голямо въздействие. Такива са феновете на футбола. На това залага
и една от последните си реклами Кока-Кола, която е номер 1 в класациите.
Марката обединява хората, независимо от националността.
Ако вярното послание за ангажиране на аудиторията е ключова
част от стратегията за представяне, то цвета и изображението са другото добро
съдържание на марката и маркетинг влиянието. Едно от основните неща, на които
залагат маркетинговите и рекламни агенции е цвета. Той може да повлияе на
настроението ни, преди да прочетем заглавие или да гледаме рекламата. Ярките
енергични цветове ни дават настроение, топлите цветове предлагат прегръдка, а
смелите цветове внушават увереност. Рекламните послания могат да използват
цветове, за да създадат смислена и чувствителна връзка между марката и нейната
аудитория – футболните фенове.
https://www.youtube.com/watch?v=QFRipVG_03M
Чрез наслагване на изображения с леко прозрачност може да се
постигне дълбочина на тон и на размерите. Видеото се превърна в почти
автоматично добавяне към всяка кампания. С толкова много места за гледане на
онлайн реклама и безкрайните начини, по които кампанията може да се преведе във
видеоклип, рекламодателите непрекъснато проучват и внедряват използването на този
вид реклама и през 2018 г. На това се
залага в рекламата на Световното футболно първенство в Русия.
Тези компании са издигнали рекламата на друго ниво, като са
създали отлични реклами. Те правят неща, които пресичат културата и решават проблемите
на бизнеса. Съчетаването на творчеството с ефективността е специалността на
тези реклами.
Автор: Венелин Димитров
Стажант Маркетингови комуникации
Няма коментари:
Публикуване на коментар