Полезното съдържание трябва да бъде в
основата на маркетинга на всяка, стремяща се към растеж и развитие, фирма.
С всяка изминала минута, традиционният
маркетинг става все по-малко ефективен. Гледайки към близкото бъдеще, вече все
по-ясно се вижда, че маркетингът на съдържанието набира своята скорост и
популярност. С негова помощ, вместо просто да предлагате продуктите и услугите
си, вие давате на вашите бъдещи и настоящи клиенти една допълнителна стойност и
удовлетвореност от вашата марка. А това от своя страна дава по-нататъшен тласък
на фирмата като цяло. Съдържанието притежава мощна сила, която би могла, както
да ви изстреля към върха, така и да ви сгромоляса и да се озовете на дъното.
Дефиницията на Института по Content marketing за този термин e:
„Стратегически
маркетингов подход, фокусиран върху създаването и разпространението на ценно,
подходящо и последователно съдържание, с цел привличане и задържане на ясно
дефинирана целева аудитория и в крайна сметка да предизвика потребителско
действие, носещо печалба.“
Маркетингът на
съдържанието се използва основно за:
А) Повишаване на продажбите
Б) Намаляване на разходите
В) По-лоялни клиенти
Г) Привличане на вниманието и генериране
на потенциални клиенти
Д) Увеличете осведомеността за марката
или доверието в нея
Е) Ангажирайте онлайн общност от
потребители
Защо съдържанието е от такава важност? –
защото точно то е нещото, което въвлича хората, въздейства, убеждава, пояснява
и продава.
Маркетингът в днешно време би бил
невъзможен без съпътстващо го качествено съдържание.
Независимо какъв тип маркетингова тактика
решите да използвате, content
marketing
трябва да бъде задължително част от цялостния процес, а не нещо отделно/самостоятелно.
Качественото съдържание е част от всички
форми на маркетинга:
·
Маркетинг в социалните медии: Стратегията
за маркетинг на съдържанието се прави преди тази за социалните медии.
·
SEO: Търсачките се „отплащат“ подобаващо
на фирмите, които публикуват качествено и подходящо съдържание.
·
PR: Успешните PR стратегии включват
съдържание, от което се интересува аудиторията на бизнеса, а не такова, от което
се вълнува самият бизнес.
Най-често
маркетингът на съдържанието може да бъде представен чрез: инфографики, подкастове (вече споменахме в
наши постове, какво представляват те), видеа
и други.
Няма как да не отбележим, че много често
зад добрите резултати стои добро планиране. Ето защо са нужни и инструменти при
създаване и управление на content
marketing.
Един от тези инструменти е редакционният календар. Най-напред той спомага за
преодоляването на хаоса. Освен това изяснява кой, кога и за какво точно
отговаря.
Желаете да научите повече за „Content marketing“, инструментите и
стъпките за поставянето на стабилната му основа? Запишете се на обучение при
нас още сега като посетите нашия сайт:ТУК.
Повишете своите умения!
Автор: Ваня Симова
Стажант Маркетинг и комуникации
Няма коментари:
Публикуване на коментар