вторник, 18 април 2017 г.

Как рекламите влияят на хората?





Как рекламите влияят на хората?
Главната цел на рекламата е да накара потребителите да закупят даден продукт.
Всъщност, това да вникнеш в същността на рекламата и как тя кара потребителите да пазаруват е едно упражнение за това, как убедителните методи се ползват в рекламите, за да ускорят процесът за решение за покупка. Техниките за убеждаване могат да бъдат, както рационални или ирационални, така и комбинация от двете.


Информационни реклами
Рационалните техники се използват в така наречените информационни реклами, тъй като използваната информация помага на хората да закупят продукт, с който са запознати. Дефиницията за информационна реклама е, че продуктът е в центъра на рекламата за разлика от потребителя. Информационните реклами предоставят действителна и релевантна информация за продукта или услугата. Тази информация се предоставя само под презумпцията, че бъдещите купувачи ще разберат вярно информацията за това, какво е важното за тях. Тези реклами се фокусират върху продуктовите характеристики и предимства, коефициентът им на полезност, сравнението им с други конкурентни продукти, както и други условия, по които потребителите се водят когато взимат техните логически и информационни решения.


Трансформационна реклама
Ирационалните техники се използват в така наречената трансформационна или експериментална реклама. Обратно на информационните рекламите, където продуктът е поставен в центъра на рекламата, тук потребителят заема неговото място. Тази рекламна форма е базирана на това, как продуктът или услугата предоставят на потребителя изключително уникално преживяване, което не може да се сравни с другите марки. Трансформационните реклами обещават на потребителя едно изживяване, което напълно ще промени неговото качество на живот, като ще има повече забава, блясък, вълнения, по-топли, по-богати и по-големи удоволствия. Тези реклами имат за цел да свържат опита комуникиран в рекламите чрез опита на търговските марки, като го свърже с опита на дадената марка.


Ирационални техники
Ирационалните техники в рекламата се явява, като емоциите на потребителите. Емоционалността има за цел да замени интуитивното решение за логика в процес на решение за взимане на покупка. Интуитивността  има за цел да бъде като решение, което да бъде независимо в това, как хората се чувстват, когато стане въпрос за марката или за компанията, която седи зад дадената марка. Това е вид на доверие. Хората, които държат на рекламодателите си и ги уважат са по-склонни да вземат решение, което да е базирано на преценка вместо на логика. Емоционалността естествено не би проработила, когато хората не си вярват или не искат да опознаят рекламодателя си. Ето защо, преди да си помислиш за успех с емоционалността, трябва да спечелиш вярата на твоята таргет публика. Освен това, твоята марка може да има премиум цените, тъй като хората плащат повече за марки, които познават.


Последици за собствениците на малък бизнес
Ако искате да повишите рентабилността на вашия бизнес чрез покачване на цените на стоките, които продавате, използвайте трансформационна реклама, за да изградите марката си, като за щастие, няма да е нужно да използвате дълго време скъпата масова медия за тази цел. Интернета и дигиталните маркетингови техники сега дават възможност, за набиране на доверие и изграждане на марката чрез поставянето за таргет група от по-малки групи публика, които да са идеални за вашия бизнес. Може да намерите тази публика в онлайн социалната медия, като ще назовем само две: Facebook и Twitter. Много от хората притежаващи малък бизнес имат и голям успех със съдържателния маркетинг. Съдържателния маркетинг използва самостоятелно генерирано информационно съдържание свързано с интересите и ползите на таргет публиката, която ви поставя като доверен орган на вашия специализиран бизнес.

Екип на Miracle Works