Когато добавяте визуално съдържание към вашата имейл кампания, вие имате потенциала да увеличите ангажираността, а вашето съдържание да бъде споделяно много по-често. Добавянето на видео към имейлите може да доведе до 200-300% по-висок CTR (източник: Forrester).
Какъв е проблемът?
Проблемът е, че добавянето на видео към имейла не е лесна задача, имайки предвид това, че много от доставчиците не визуализират вградените видеа. Това често е проблем за маркетинг специалистите.
Какво е решението?
Ще ви дам един скорошен пример от практиката на магазин за домашни любимци Pet Supplies Plus. Те искат да увеличат ангажираността на потребителите си с видео съдържание в имейлите си. Заради гореспоменатия проблем те се отказват от вграденото видео и търсят алтернатива, която да е интересна за тяхната аудитория. Решението на проблема е използването на анимиран GIF (движещо се изображение, което бива визуализирано от повечето имейл доставчици). Освен това при кликване върху GIF-а им се отива на отделна страница, където може да се гледа цялото видео, промотиращо продукта им, в случая котешка тоалетна.
Освен това те използват тема за имейлите си, която да кара потребителите им да кликнат и да отворят писмото, а именно “талон за $5 намаление на котешка тоалетна“.
По-долу можете да видите как изглежда имейлът им. Изображението най-отгоре е GIF-а, който се е визуализирал в пощенските кутии на получателите на имейлите им.
Какъв е проблемът?
Проблемът е, че добавянето на видео към имейла не е лесна задача, имайки предвид това, че много от доставчиците не визуализират вградените видеа. Това често е проблем за маркетинг специалистите.
Какво е решението?
Ще ви дам един скорошен пример от практиката на магазин за домашни любимци Pet Supplies Plus. Те искат да увеличат ангажираността на потребителите си с видео съдържание в имейлите си. Заради гореспоменатия проблем те се отказват от вграденото видео и търсят алтернатива, която да е интересна за тяхната аудитория. Решението на проблема е използването на анимиран GIF (движещо се изображение, което бива визуализирано от повечето имейл доставчици). Освен това при кликване върху GIF-а им се отива на отделна страница, където може да се гледа цялото видео, промотиращо продукта им, в случая котешка тоалетна.
Освен това те използват тема за имейлите си, която да кара потребителите им да кликнат и да отворят писмото, а именно “талон за $5 намаление на котешка тоалетна“.
По-долу можете да видите как изглежда имейлът им. Изображението най-отгоре е GIF-а, който се е визуализирал в пощенските кутии на получателите на имейлите им.
Резултатите:
GIF-овете и
видео съдържанието са не само забавни, водят до по-висока ангажираност, а и
постигат реални резултати. Имейлът,
даден за пример, е постигнал 32.7% уникални
отваряния и 84.8% отваряния общо. Предишните кампании на магазина са
постигали средно 24.7% уникални отваряния и 43% отваряния общо.
“Употребата на видео в нашия имейл почти удвои нивата на общо отворените имейли“, казва Жаклин Ороу, дигитален маркетинг мениджър в Pet Supplies Plus. “Освен това имейлът доведе до по-високи нива на използване на талона ни за отстъпка, правейки го един от 10-те най-използвани талони за месеца.“
“Употребата на видео в нашия имейл почти удвои нивата на общо отворените имейли“, казва Жаклин Ороу, дигитален маркетинг мениджър в Pet Supplies Plus. “Освен това имейлът доведе до по-високи нива на използване на талона ни за отстъпка, правейки го един от 10-те най-използвани талони за месеца.“
Видеото може да ви
донесе сериозни резултати, ако знаете
как добре да го използвате в имейл
кампанията си. Така не само ще се отличите
от останалите имейли в пощенските кутии
на потребителите си, но и реално можете
да постигнете високи резултати, изразени
в продажби.
Автор: Емилия
Милушева, Организатор Реклама в Miracle
Works
Източник: Мovableink
Няма коментари:
Публикуване на коментар