петък, 31 януари 2014 г.

Силата на краткото, ясно и точно послание

В днешния пренаситен с информация свят, маркетингови послания ни заливат на всяка крачка. Опитайте се да си направите сметка колко пъти сте видели някакъв вид маркетингова комуникация, насочена към вас, от ставането ви сутринта, до лягането ви вечерта. Ако успеете да си спомните всички такива, цифрата вероятно ще ви шокира.

Още през  2006 година Джей Уокър-Смит от Yankelovich Consumer Research заявява, че ако през 1970-те години сме били изложени на 500 реклами на ден, то днес цифрата наближава 5000 на ден.
Затова създаването на кратки, ясни и точни послания в маркетинговите комуникации е по-важно от всякога.

Ето един прекрасен пример за едно такова послание. Въпреки, че не е от областта на маркетинга, той впечатляващо илюстрира какви трябва да бъдат маркетинговите послания.
Глобалното затопляне все още е въпрос на дебат – има ли го или не. 
Това 15 секундно видео на НАСА слага край на този дебат. Учените от НАСА са анализирали данни от 1000 метеорологични станции, събирани през последните 63 години в цял свят.
Посланието е кратко, ясно, точно, изключително впечатляващо и убедително: глобалното затопляне е факт, и се случва с доста бързи темпове. 



Google