Още през
2006 година Джей Уокър-Смит от Yankelovich
Consumer Research заявява, че ако през 1970-те години сме били изложени на 500 реклами
на ден, то днес цифрата наближава 5000 на ден.
Затова
създаването на кратки, ясни и точни послания в маркетинговите комуникации е
по-важно от всякога.
Ето един прекрасен пример за едно такова послание. Въпреки, че не е от областта на маркетинга, той впечатляващо илюстрира какви трябва да бъдат маркетинговите послания.
Ето един прекрасен пример за едно такова послание. Въпреки, че не е от областта на маркетинга, той впечатляващо илюстрира какви трябва да бъдат маркетинговите послания.
Глобалното
затопляне все още е въпрос на дебат – има ли го или не.
Това 15 секундно видео
на НАСА слага край на този дебат. Учените от НАСА са анализирали данни от 1000
метеорологични станции, събирани през последните 63 години в цял свят.
Посланието
е кратко, ясно, точно, изключително впечатляващо и убедително: глобалното
затопляне е факт, и се случва с доста бързи темпове.
Няма коментари:
Публикуване на коментар